niedziela, 3 czerwca 2012

Special post - LEDNICA


W dzisiejszym special poście chciałbym napisać co nieco o spotkaniu młodych na polach lednickich. Tak żeby nie zanudzać nie których osób, które nie raz już tam były i dobrze wiedzą o co chodzi podam link wyjaśniający nam co to jest Lednica => http://www.lednica2000.pl/spotkania-lednickie/co-to-jest-lednica/ . Ja sam tylko napisze z swojego punktu widzenia dlaczego warto odwiedzić to miejsce. Każdy z osób, które choć raz tam były wie jaka panuje tam atmosfera. Wszyscy śpiewają, tańczą, chcą poznać innych. Uwierzcie mi że nawet zła pogoda nie jest w stanie im przeszkodzić w spotkaniu z Chrystusem. Ja sam bardzo czekałem na to spotkanie, ponieważ miałem wielką potrzebę oczyszczenia swojej duszy. Można się zapytać czemu tam a nie u siebie w parafii. Możliwe, że nie którym osobą wystarczy zwykła spowiedź. Ja jednak zastanawiałem się dlaczego na tych spotkaniach ludzie młodzi tak długo rozmawiają ze swoim spowiednikiem, przecież ja zawsze podchodziłem do krat konfesjonału i moja spowiedź trwała bardzo krotko. Lecz gdy wczoraj na tym spotkaniu podszedłem do księdza i powiedziałem mu że chciałem porozmawiać, moje wszystkie pytania w tym temacie znalazły odpowiedź. Stałem z nim tam blisko godzinę. Po spowiedzi oszalały ze szczęścia, zauważyłem osoby, które miały niewielkie tekturowe transparenty a na nich napisane było: FREE HUGS(ang. Darmowe uściski). Pomyślałem, że mogę się podzielić swoim szczęściem. A wiec i ja zorganizowałem sobie coś podobnego i poszedłem przytulać. Nie które osoby biegły jak oszalałe, nie którzy przechodzili obojętnie, a jeszcze inni pytali się ile mi za to płacą. Jedynie co za to dostałem to - SZCZĘŚCIE. Było to coś przepięknego i chyba pierwszy raz pojawiło się to na Lednicy. W całym tym rozdawaniu szczęścia miałem przerwę na eucharystie. Element chyba najważniejszy na całym tym spotkaniu. Dopełnienie sakramentu pokuty. Była przepiękna. I znów po mszy rozdawanie uścisków do godziny 23. A więc Bracie i Siostro jeśli jeszcze tam Cie nie było, to nie zwlekaj. Mam nadzieje że zobaczymy się tam w roku 2013. Pozdrawiam wszystkich, którzy ze mną tam byli, a także ludzi z sektora 10-go, no i osoby, które udało mi się przytulić!

                                    

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

sektor 10 pozdrawia! :)