niedziela, 17 czerwca 2012

Podsumowanie miesięcznej działalności.


W
itam wszystkich po trochę długiej przerwie. Tak, ostatni post pojawił się jakieś 2 tygodnie temu. A dzisiejszy wpis będzie dotyczył mojej miesięcznej działalności. Od razu muszę przeprosić za to, że nic nie dodawałem przez ostatni czas, lecz już wyjaśniam dlaczego. Na obiecywałem się, że posty będą się pojawiać często, jednak w tym miesiącu pojawiło się ich zaledwie 8. Na samym początku myślałem, że to jest łatwa robota, dodawać wpis dziennie. Jednak przez ten cały okres jak na złość miałem tyle ciekawych zajęć że nią miałem jak siąść do napisania czegokolwiek. A to szkołę trzeba było zapiąć na ostatni guzik jak to się mówi, a to wyjazdy co weekend. I tak czas mi uciekał że nawet nie spostrzegłem się kiedy. Oczywiście żeby kompletnie czytelników(jeśli jacyś są) nie zawieść od razu mówię - Chęci mam, tylko chciałbym wiedzieć czy ktoś to czyta. Więc teraz pierwsza prośba do Was aby napisać w komentarzu pod tym postem, co Wy o tym myślicie, czy to w ogóle ma sens, czy da się zrozumieć mój punkt widzenia, PISZCIE!
Teraz może podziękowania. Dziękuje za te wszystkie komentarze i odwiedziny tej strony. Ze statystyk wynika, że jest 16 komentarzy, 2729 wyświetleń z tego: 27 - Polska, 179 - Stany Zjednoczone, 10 - Rosja, 7 - Litwa, 6 - Wielka Brytania, 3 - Niemcy. Nie wiem jak Ci zagraniczni ludzie tu trafiali ale pewnie dużo nie zrozumieli. Ale wracając do tematu. Statystyki na dzień dzisiejszy są bardzo motywujące. Nie spodziewałem się takiego rezultatu, w tak krótkim czasie. Oczywiście nadal zachęcam do odwiedzania bloga i komentowani. Myślę że już będzie sie pojawiało coraz więcej postów, w końcu coraz bliżej wakacje, ale nic nie obiecuje.
Kolejna sprawa to strony poboczne. Są to Ogłoszenia, Regulamin i cel bloga, Promo lista. Znajdują się one pod napisem "O wszystkim i o niczym! - Czyli z młodzieżowego punktu widzenia.". W ogłoszeniach można przeczytać o tym co się będzie dziać w najbliższym czasie, na stronie Regulaminu jak sama nazwa wskazuje jest napisany krótki regulamin i to dlaczego postanowiłem stworzyć bloga, a na Promo liście są adresy stron, które moim zdaniem warto odwiedzić. Tak  tylko wspomniałem o tym, bo może nie każdy to zobaczył.
I chyba na sam koniec to jak można pomóc i jak być informowanym na bieżąco. Ten blog ma swoją grupę na Facebook'u. Tam każda osoba przynależąca to tego zgrupowania jest informowana o nowych wpisach, które się pojawiają na stronie. Oczywiście jeśli jeszcze się do niej nie przynależy można wysłać prośbę o przyjecie do grupy. A jeśli chcę się pomóc tej stronie, bo może uważa się że jest interesująca, albo może mieć jakąś przyszłość, lub tak bez interesownie można to zrobić w następujący sposób. Wysyłać link www.socialnewser.blogspot.com do swoich znajomych, zapraszać przyjaciół do grupy na FB. Z mojej strony tyle. Przypominam żeby zostawić komentarz jakie jest Wasze zdanie na temat tego bloga. Pozdrawiam <peace>

6 komentarzy:

Bleble pisze...

Drogi Panie Adminie, miesieczna działalnosc oceniam na 5 posty są ciekawe zwięzłe i na temat naprawdę jest co poczytac . Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Blog jest światny;) Poruszane temety skłaniają do przemyśleń i są interesujące... Oczywiście, że jest sens kontynuowania... Czekam już na kolejny post, pozdrawiam ;)

Anonimowy pisze...

świetny*

Anonimowy pisze...

żydzi też uwielbiają bloga i ściskają admina ;)

Anonimowy pisze...

Jestem dumna !


Eseni

Unknown pisze...

Fajny blog, wpadłam na niego przez przypadek i mi się spodobał :d

zapraszam też do mnie :)
http://sweeethistory.blogspot.com/